Najnikczemniejszy człowiek świata6 min
Fascynowali się nim Beatlesi, David Bowie i Ozzy Osbourne. Jimmy Page, gitarzysta Led Zeppelin, posunął się nawet do kupienia jego rzekomo nawiedzonego dworu w Szkocji. Mowa o Aleisterze Crowleyu (1875-1947), dla jednych mistrzu okultyzmu, dla innych zdeprawowanym szaleńcu. Ale kim tak naprawdę był ten angielski pisarz, który nazywał siebie “najnikczemniejszym człowiekiem świata”?