Kölsch
Duński artysta Kölsch ugruntował już swoją pozycję w ekstraklasie muzyki elektronicznej. Jego własna wytwórnia IPSO prezentuje melodyjne, soulowe utwory house i techno. Albumy Kölscha są pełne ponadczasowych kawałków takich jak "Lorely", "Opa" i przede wszystkim "Grey", który osiągnął 5,5 mln wyświetleń na YouTubie i blisko 55 mln odtworzeń na Spotifyu. Jego najnowszy album to "I Talk To Water".