Kölsch
This Danish DJ has been playing in the electro big league for many years. IPSO, the label he founded, produces melodic house and techno tracks with a soulful edge. Kölsch's albums are packed with timeless tracks such as ‘Lorely’, ‘Opa’ and especially ‘Grey’, which has 5.5 million views on YouTube and almost 50 million listens on Spotify. I Talk To Water is his latest album.