Oomph!
This trio from Braunschweig are among the pioneers of the ‘Neue Deutsche Härte’, the German dance metal scene and have been immersed in dark rock since the 1980s. With the departure of singer and drummer Dero Goi in 2021, Crap and Flux have taken over. With vocalist Daniel Schulz on top form and a new album in the bag, the band have masterfully negotiated the turnaround and arrive in force at M'era Luna.