Paul van Dyk
Cult DJ and dance music producer Paul van Dyk has been a benchmark of trance music since the mid-1990s. In his remixes of productions from that decade, such as Humate's Love Simulation and his classic For an Angel, he blends melancholy melodies with ecstatic beats. In the space of ten years, he has helped to make progressive trance an essential genre. Paul van Dyk has been a mainstay of NatureOne's programming since the very beginning.