Laurie Anderson
W zdezakralizowanym paryskim kościele Laurie Anderson, ikona sztuki eksperymentalnej, wystawia swój nowy spektakl w formie prywatnego koncertu. Muzyczna wyprawa w czasie - urzekająca i odurzająco uwodzicielska.