Edouard Ferlet i Marguerite Thiam
Ponieważ jesteśmy wielkimi fanami nowych - czasem nieszablonowych - spotkań, zaprosiliśmy Édouarda Ferleta do współpracy z Marguerite Thiam w ramach Piano Day 2025. On - uznawany jest za jednego z najbardziej odważnych pianistów swojego pokolenia, ona - nie raz już udowodniła, że jej talent wymyka się wszelkim kategoriom. Tak powstała zupełnie nowa, a jednocześnie naturalnie brzmiąca kolaboracja popu, rapu, jazzu i muzyki klasycznej.