Edouard Ferlet & Marguerite Thiam
Following on from the duos formed by Arthur Teboul & Baptiste Trotignon and Thomas Enhco & Clara Ysé, ARTE Concert's Piano Day features a new creation: A unique encounter between pianist Édouard Ferlet and the polymorphous artist Marguerite Thiam.