Sullivan Fortner Trio
Pianist Sullivan Fortner appears in a trio at the TSF Jazz Chantilly Festival accompanied by double bassist Tyrone Allen and drummer Kayvon Gordon. Together they introduce us to Southern Nights, a musical ode to New Orleans.