Apparat
Po długiej współpracy z Modeselektor jako Moderat, Apparat powraca do tworzenia muzyki samodzielnie. Rezultatem jest "LP5", który ma być ambientowym klasykiem, wykonywany na żywo w majestatycznym otoczeniu Palais de la Découverte w Paryżu.