Jamie xx
Brytyjski producent Jamie xx podbija Adidas Arenę elektronicznymi utworami. Jego drugi album "In Waves" zabiera publiczność w ekstatyczną podróż. To zróżnicowana mieszanka house'u, techno, UK garage'u i hip-hopu, obok której nie sposób przejść obojętnie.