Moguai - Nature One 2025Jamie xx
Trăiește o călătorie electronică de neuitat în Adidas Arena alături de producătorul britanic Jamie xx. Te așteaptă un periplu caleidoscopic presărat cu bijuterii sonore de pe mult așteptatul său album, In Waves.