DJ_Dave
Słyszeliście kiedyś o „algorave”? Amerykańska artystka DJ_Dave prowadzi podczas Nuits Sonores mistrzowskie warsztaty z tej muzycznej dziedziny i udowadnia, że programowanie komputerowe i klubowa muzyka wcale nie są od siebie tak odległe.