Skream & Benga
Wraca jeden z najbardziej wpływowych duetów muzyki elektronicznej. Dwaj giganci wprawiają Nuits Sonores w taneczną euforię i przenoszą zachwyconych uczestników i uczestniczki festiwalu do złotych czasów brytyjskiego dubstepu.