Bas, bunt i przyszłość: 20 lat dubstepu19 min
Najpierw był głosem londyńskiego podziemia. Potem stał się światowym fenomenem, symbolem komercyjnego sukcesu i obiektem krytyki ze strony własnych twórców oraz fanów. Dubstep przeszedł przez epokę brostepu, moment triumfu i czas zwątpienia. Dziś powraca — cięższy, bardziej eksperymentalny i pełen emocji.