Carl Craig B2B Seth Troxler
Jak mało który festiwal, Nuits Sonores potrafi zachwycić publiczność setami back-to-back legendarnych artystów. Dotyczy to także tego spotkania dwóch gigantów techno z Detroit: Carla Craiga i Setha Troxlera.