Carl Craig B2B Seth Troxler
Lyon’s Nuit Sonores festival welcomes two living legends of Detroit techno to the party: Carl Craig, a towering figure in electronic music since the 1980s and Seth Troxler, one of the world’s most popular DJs according to Resident Advisor.