Anetha B2B Vel
Nuits Sonores prezentuje premierowy we Francji set B2B: wyjątkowe wspólne wystąpienie Anethy i Vel, łączące brzmienia techno lat 90., electro i trance. To kontynuacja ich wcześniejszej współpracy przy utworze „There Is Always a Solution”. Efekt może być tylko jeden — legendarny set!