Clara Cuvé
Surowa i pełna energii. W mieście, które nigdy nie zwalnia, Clara Cuvé zaprasza na noc poświęconą pulsowi Berlina: techno! W klubie Prince Charles na Kreuzbergu, gdzie bas uderza o beton, a pot zdaje się kapać z sufitu, przeszłość i teraźniejszość techno stapiają się w jedno, hipnotyczne doświadczenie.