Deborah de Luca
Z Neapolu na największe sceny świata: Deborah De Luca serwuje hipnotyczny, bezkompromisowy set techno. Bezkompromisowa, intensywna, totalnie elektryzująca — na Street Parade 2025 zamienia okolice Zurychu w otwarty rave, przed którym trudno uciec i jeszcze trudniej się zatrzymać.