Deborah de Luca
From Naples to global stages, Deborah De Luca champions powerful, hypnotic techno. Intense and explosive, her sets get straight to the point, driven by absolute control and unwavering passion. At Street Parade 2025, her unique sounds wash over the shores of Lake Zurich and transform the streets into a seething rave.