Only The Poets
Only the Poets potwierdzają status jednego z najgorętszych zespołów indie pop. Debiutancki album trafia na szczyty list, a sprzedaż 5000 biletów za symbolicznego funta wywołuje dyskusję o cenach koncertów. Podczas Sputnik Litpop 2026 pokazują, że ich sukces to coś więcej niż chwilowy trend.