RAH & The Ruffcats
Pochodzący z Lagos w Nigerii RAH zawsze czerpał inspirację ze swojego pochodzenia oraz bogatej historii muzyki afroamerykańskiej, od hip-hopu przez soul po afrobeat. W Leverkusen występuje wraz z zespołem Ruffcats.