Cinnamon Gum - Eurosonic Noorderslag 2026NDR Bigband & Omar Sosa
17-osobowa orkiestra NDR jest zawsze mile widzianym gościem na Elbjazz. Równie zmienni, co charakterystyczni, z szerokim repertuarem stylistycznym, po raz kolejny pojawią się na głownej scenie. I to z najwyższej klasy gościem - kubańskim geniuszem pianina Omarem Sosą. To nie pierwszy raz, kiedy artyści ramię w ramię podbijają rynek muzyczny - ich "Ceremony" zdobyło kilka nagród, muzycy teraz poświęcają się drugiemu wspólnemu projektowi. Album nosi nazwę "es:sensual", który zaprezentują fanom nad Łabą.