RAH & The Ruffcats
Rapturous Apollo Helios, aka R.A.H., has established himself as one of the most notable rappers, songwriters and singers in the German capital. He draws inspiration from his Nigerian roots and Afro-descendant music, ranging from hip hop to soul and Afrobeat. In Leverkusen, he takes to the stage alongside the Ruffcats.