Vincent Peirani & Émile Parisien Quintet
With ‘Living Being IV: Time Reflexion’, Vincent Peirani and his quintet have created an album deeply rooted in a reflection on our times. During the first lockdown, the accordionist took advantage of this enforced break to reflect on the impact of time on our existence and our view of the world.