Leverkusener Jazztage
For its 45th edition, the Leverkusen Jazz Festival remains true to the open-mindedness and eclecticism it has embraced since the mid-90s. From the 3rd to the 12th November 2024, the festival showcases not only jazz, but also funk, soul, blues, Latin music, rock, hip hop and electro.