Lawrence
This American soul-pop group, led by siblings Clyde and Gracie Lawrence, has appeared on Jimmy Fallon and Kelly Clarkson's television shows. They have shared the stage with the Rolling Stones, the Jonas Brothers and Vulfpeck, and have performed at major festivals such as Coachella and Bonnaroo.