Europavox Sessions 2026
A new generation of soul guaranteed to move hearts and bodies: These artists are reinventing the timeless spirit of soul with a contemporary freshness. A fusion of tradition and modernity that embraces you in its magnetic embrace as you discover a resolutely modern soul universe.