Clara Cuvé
Melancholic, raw and full of energy. Clara Cuvé and ARTE invite you to a night dedicated to the heartbeat of Berlin: techno! At the Prince Charles in Kreuzberg, where bass meets concrete and sweat drips from the ceiling, the past and present of techno merge into a roaring whole.