Grace Dahl
Pochodząca z Amsterdamu DJ-ka i producentka Grace Dahl ma fińskie i węgierskie korzenie. Rezydentka Vault Sessions dostarcza eklektyczną selekcję techno, płynnie przechodząc od hipnotycznych loopów do kołyszących groove'ów przeplatanych mocnymi kicksami i wszechobecną perkusją.