Alarico
W ciągu ostatnich dwóch lat włoski dj dojrzał jak dobre sangiovese. Po zdobyciu popularności w 2021 r. dzięki swojemu niekonwencjonalnemu stylowi, wrażliwości i estetyce, Alarico nie spoczął na laurach.