Lacrimas Profundere
Lacrimas Profundere oznacza "roniący łzy". Zespół z Waging am See w Bawarii zapewnia autentyczną ścieżkę dźwiękową do spaceru w głęboką, czarną jak smoła noc dzięki swoim mrocznym i melancholijnym piosenkom. Instrumentarium Lacrimas Profundere jest epickie, a głos głównego wokalisty - Juliana Larre'a - wyjątkowy i niewiarygodnie przenikliwy.