Grace Dahl
Amsterdam-based DJ and producer Grace Dahl has Finnish and Hungarian roots. The Vault Sessions resident delivers an eclectic techno selection, moving seamlessly from hypnotic loops to swinging grooves interspersed with powerful kicks and omnipresent percussion.