HVOB
HVOB od lat podbijają świat elektroniki. Wiedeński duet - w składzie: Anna Müller i Paul Wallner - to uznana marka na rynku muzycznym, ale i fenomenalni artyści, których występy to doświadczenie wręcz multisensoryczne. W kwietniu 2024 r. zespół zagrał (wyprzedany!) koncert w słynnym wiedeńskim Konzerthaus. Para spędziła miesiące na opracowywaniu i realizacji spektakularnego pokazu świetlnego towarzyszącego show.