Nina Eba
Pochodząca z Ukrainy i należąca do grona najciekawszych wschodzących artystek Nina Eba mieści się na pograniczu art-popu i muzyki elektronicznej. Jej solowy projekt, czerpiący z bass music, hyperpopu i klubowych brzmień, odzwierciedla muzyczną drogę ukształtowaną przez doświadczenia DJ-skie i poszukiwania dźwiękowe.