Aby Coulibaly
Coulibaly tworzy pełen wrażliwości, osobisty R&B, któremu nadaje barwę swojego aksamitnie miękkiego głosu. Wokalistka buduje własny muzyczny świat, czerpiący zarówno z jej afrykańskich korzeni, jak i europejskiej codzienności. Dzięki autentycznemu stylowi i szczerej ekspresji zdobyła uznanie w rodzinnej Irlandii, a teraz zachwyca publiczność festiwalu Europavox.