RAYE - Montreux Jazz Festival 2026Laurie Anderson
În decorul inspirațional al unei biserici pariziene, artista experimentală emblematică Laurie Anderson oferă un nou concert privat. Un interludiu atemporal, vrăjitor și atât de șic.