Coloane sonore legendare: John Williams
Nimeni nu s-ar fi gândit că, atunci când Spielberg a scos Indiana Jones, acesta va readuce la viață filmul de aventură, cu coloana sonoră a lui John Williams care a răsunat în inimile spectatorilor timp de decenii.