Coloane sonore legendare: John Williams
Când un titan al muzicii de film se întâlnește cu regizorul veteran Steven Spielberg, rezultatul este epic. Iar în cazul muzicii pentru blockbusterul Jurassic Park, este și surprinzător de vesel!