Muzyka filmowa: John Williams - Indiana JonesMuzyka filmowa: John Williams
Monumentalna, a równocześnie radosna i pełna nadziei. Ścieżka dźwiękowa do „Jurassic Park” jest owocem kolejnej współpracy tytana muzyki filmowej Johna Williamsa i geniusza ekranu Stevena Spielberga.