Muzyka filmowa: John Williams
Ta ścieżka dźwiękowa stała się równie kultowa jak film, do którego powstała. Dzięki Indianie Jonesowi Steven Spielberg odświeżył kino przygodowe, a John Williams stworzył muzykę równie ponadczasową jak bohater filmu.