(Prawie) cała prawda o dinozaurach7 min
Były groźne czy przyjazne? Jak wyglądały i co jadły? Przez długi czas popkulturowe dinozaury nawet nie próbowały być wiarygodne. A w latach 90. używało się ich, by testować naszą wytrzymałość na efekty specjalne. Kto nam w końcu pokaże, jakie naprawdę były dinozaury?