The Evolving Truth About Dinosaurs7 min
For a long time, dinosaurs in pop culture didn't even try to be believable. They were either too nice, too cartoony, or too sci-fi. Then in 1993, there was Jurassic Park. The blockbuster claimed to finally show us what they really looked like. Except that too was wrong! So when will we finally see the true face of these long-gone mega-predators?