Autor/Autoare
Sade - Helen Folasade Adu, pe numele din naștere - este artista care simbolizează cel mai bine faptul că poți avea un succes imens fără a renunța la cine ești. Într-o perioadă în care rapul vrea să fie mainstream fără a renunța la rădăcinile sale contestatare, cântăreața britanico-nigeriană dă tonul.