Sabrina Carpenter3 min
Tehnica Sabrinei Carpenter? Preia look-ul feminității cochete și apoi, aparent de nicăieri, injectează un discurs care rupe cu norma. Și nu tuturor le place! Un studiu de caz pe clipul video al piesei Feather.