Happiness (1/15)
Shadi și Ferial se bucură de soare pe leagănele din terenul de joacă de la Atisaz, un complex rezidențial privilegiat din nordul Teheranului. Ferial râde de Shadi: nu are rost să se mute în Franța dacă ea nu îndrăznește să vorbească cu bărbații...