Happiness (5/15)
Pentru a merge la Kish să-l vadă pe tatăl lui Shadi, fetele au nevoie de o mașină și șofer. Se întâlnesc cu Sina la Bam-e, un deal din nordul orașului al cărui nume înseamnă "acoperișul Teheranului". Sina pare să fie complicele ideal, dar mai trebuie să fie de acord...