Happiness (3/15)
Shadi și mama ei sunt chemate în biroul directorului școlii. Shadi a fost prinsă cu o sticlă de vin oferită de Sina, dar alcoolul este interzis în Iran. Reproșurile directoarei se transformă treptat în amenințări cu privire la plecarea lor iminentă în Franța.