Cei ce fug de America lui Trump
Consumul de vin este în scădere în Europa, amenințând industria vinului. Confruntați cu declinul pieței tradiționale, viticultorii din Germania și Spania se orientează către o piață în plină expansiune: vinul fără alcool. Noile tehnici de producție îmbunătățesc considerabil calitatea acestuia.